Nu har jag startat ett nytt år och en ny blogg..välkommna!!

Hejsan Alla läsare..jag heter Elisabeth Ågren och har startat denna blogg för att det finns så mycket i mitt liv som jag vill dela med mig av ..och då främst när det kommer till mina katter som upptar en stor del av min tid just nu.. Dessa små varelser som såg dagens ljus första gången den 3 november, och som nu är stora nog att flytta hemifrån..denna resa var otroligt spännande och jag lär göra om den så snart det ges tillfälle igen. Jag hoppas ni ska finna en del matnyttigt i läsväg, och sedan blir jag aldrig ledsen om ni lämnar en kommentar om det jag skrivit. Mycket nöje /E

Kommentarer
Postat av: Monica

Jätteroligt Elisabeth...GRATTIS! Det ska bli roligt att följa din blogg...kramisar

2011-01-02 @ 21:20:00
URL: http://moa-moagoa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0