Idag..

Har jag klippt klor på de små och det gick ju ganska bra efter att de har
lugnat ner sig i famnen,
de är ju lite ovana att man håller fast dem..också har jag lagt in
en ny annons i svenska katters sida, med bild å allt, det känns som
ett lagom dagsverk.
Nu ska jag bara betala registreringen också,
så det blir lite fart på stamtavlorna.
Jösses, jag ska ju jobba i morgon, och nu är klockan väldigt mycket,
men det är ju så skönt att sitta uppe efter att alla har lagt sig,
eftersom det är lugnast då, och man kan koncentrera sig bättre..

Natti på er alla../E

Kommentarer
Postat av: Monica

Kul att kunna läsa din birmablogg igen...försök att hålla den riktigt aktuell....

2011-01-12 @ 00:34:34
URL: http://moa-moagoa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0