Jösses..

vad seg jag varit med allt det praktiska..men det har ju varit en galet skön periord som jag bara njutit av alla dagar, och det har nu resulterat i att jag ligger efter för många dagar med vaccinationer och registrering av de små liven, i stunder som dessa vill jag bara ha dem kvar, mest för att slippa förklara varför..lite pinsamt e det ju.

jaja det blir bättre med tiden, eftersom detta säkert inte är den sista kullen, så blir det nya chanser till lite bättre framförhållning framöver.
Det är ju fantatiskt roligt att få ta del av en katts uppväxt, eftersom det går så oerhört fort, man kan ju nästan varje dag se vad för nya saker de har lärt sig..och vilka slags individer de utvecklas till, idag hade två av dem krupit ihop i vågskålen,nu ska jag ta lite bilder för att skicka till ev intressenter. kram på er/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0